torsdag 6 januari 2011

Meeeen

Nu har jag jobbat färdigt alla planerade pass och meningen var ju att jag skulle sitta på biblioteket hela dagen idag och i morgon för att skriva min hemtenta. Men jag hade ju inte en tanke på att det var helgdag i dag och att allt var stängt! Tyckte att vagnarna gick lite väl glest och att det var ovanligt lugnt ute men tänkte att det snarare berodde på att det snöade så fruktansvärt mycket så att det var förseningar. Väl framme vid sahlgrenska plogar jag mig upp till biomedicinska biblioteket.. Bara för att se att det är totalt igenbommat. Och så även studietorget. Så det var bara att traska hemåt igen i snöstormen. Det var ju en trevlig utflykt på 1,5 timmar!

2 kommentarer:

  1. Visst är det en snopen helgdag det här? Man tänker ju inte på att det skulle vara något speciellt alls! Igår stod jag och Lovan häpna utanför ett tillbommat och släckt Skatåsgym, så I know the feeling..

    SvaraRadera
  2. Mycket snopen! Inte helt ok i tentatider tycker jag!

    SvaraRadera