söndag 2 januari 2011

2011

Jag är jättejättenöjd med tatueringen! De dryga två timmarna det tog var denna gången lite av ett helvete men nu när den nästan är färdigläkt så är den så himla värd det. Tyvärr måste jag ju tillbaka för att fylla i den gamla och även lite på den nya också men det är väl bara att bita ihop. Tycker själva läkningen är så tråkig bara, kan inte riktigt minnas att det var såhär jobbigt med förra tatueringen. Tyckte varken att det gjorde särskilt ont eller kliande eller något alls. Den här tatueringen gjorde ju ont även efteråt och sen fick jag ett gigantiskt blåmärke under den, ända ner till armbågen. Ska försöka påminna mig själv om att aldrig mer tatuera insida arm igen i alla fall.

Annars en ganska lugn start på nya året. Både jag och Alex har varit lediga sen nyårsafton så det har varit lie extra lyxigt med mycket film och äntligen ny säsong av battlestar galactica! Min bästa serie åh gud vad bra det är!!
Men i morgon är det lite back to business igen, ska tillbringa hela dagen på diverse bibliotek där de referensex finns som jag behöver till hemtentan. Ska sen jobba två dagar och sdan två heldagar till i tentaskrivande. Det skulle vara kul om jag i något slags under blev klar innan den sjunde men det räknar jag verkligen inte med. Varför varför är jag ute så i sista sekunden? Verkligen otroligt jättedumt att ha en hel månad på sig att skriva en hemtenta. Tänker lite att det också förutsätter att den ska bli svinbra, och det kommer den inte att bli. Den självinsikten har jag tyvärr..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar