fredag 25 juni 2010

Wherever you go there'll be love love love!

Toppendag på jobbet! Känner mig så extremt..kompetent! Bra känsla.

Tänka sig att tiden kan gå så mycket långsammare när man är ensam hemma. All tid som går åt till att gå ut med hunden, planera mat och bara vara med Alex är borta och kvar är flera timmars fritid! Missförstå mig inte nu,jag saknar fortfarande mina bästa men ibland är det ganska skönt att bara göra precis vad jag själv vill, utan kompromisser! Som just nu, har lyssnat på samma låt ungefär tio gånger på raken, ingen som klagar! Himla bra.

Men fick lite (mycket!) längtan när vi pratade i telefon nyss. Livet i Varberg lät väldigt idylliskt och underbart och jag vill ju också bada och grilla! Nåja, den tiden kommer även den. Om jag har förstått rätt så börjar inte skolan förrän 30 augusti vilket betyder att jag har nästan 3 veckors semester! Lyxiga tider!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar