måndag 7 juni 2010

Hemma igen!

Borta bra men hemma bäst? Ja du, jag vet faktiskt inte riktigt. Hade det inte vart för att gullhunden väntade på oss hemma så hade jag kunnat tänka mig att stanna en bra mycket längre tid. London är verkligen min sorts stad. Det är på samma gång både så stort men mysigt och det finns oändligt många fantastiska affärer och pubar och parker och allt, ALLT! 4 dagar var inte tillräckligt men oj vad trötta vi är. I stekande solsken har det vandrats runt i många många timmar tills vi stupat i säng vid tolvtiden med värkande ben och fötter. Och i morgon börjar allvaret, då är det dags att jobba. Fem i morgon bitti ringer klockan och sen är det bara att vakna till liv och hoppas att jag inte helt har glömt av hur det där med sjukhus funkar.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar