lördag 19 juni 2010

Sommarn snurrar bort

Dagarna börjar gå lite väl fort tycker jag. På ett sätt är det ju en bra grej för ju snabbare det går desto snabbare får jag också ha lite sommarledigt (10 aug) men å andra sidan så betyder det att sommaren bara kommer springa förbi! Det finns så mycket kul man ska hinna med men när? Jag vill bada, grilla, dricka öl, bränna mig i solen, äta glass, hänga park och allt det där ni vet! Midsommar går ju bort för min del, ska jobba fre-måndag men det är jag egentligen inte så ledsen över, jag tänker mest på vilka fina pengar det blir i juli! Fast veckan efter det ska vi ju till Öland och då fylls åtminstone 3, förhoppningsvis 4 punkter i! Åh vad jag längtar.

Ps. På måndag börjar jag jobba på riktigt, ingen mer bredvidgång. Hjälp?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar