tisdag 1 juni 2010

Vi har valt dig.

Vad är grejen med att jag får en massa reklam från diverse Avenyn-klubbar helt plötsligt? Fick för ett par veckor sen ett magnetkort från Boulevard som ger mig plus 1 köföreträde och gratis inträde. Alltså inte bara en gång, utan alltid! Väldigt märkligt. Har faktiskt vart där en gång men det var 6 år sedan och det var inte riktigt min grej, så att säga. Tycker bara att de borde skicka ut såna här till folk som verkligen vill ha dem. Tyvärr står det ju mitt namn på det också.

Anledningen till att jag just kom att tänka på det är att jag hämtade posten precis och vad låg det där om inte fribiljetter till Excet, som jag också har varit på en gång i hela mitt liv. Man kanske ska sluta betala med kort..

5 kommentarer:

  1. Du är inte ensam!!!!! Jag får varje vecka från Trädgårn och idag fick jag från excet. Vad sjutton är ens excet, ligger det på avenyn? Jag frågade Jon varför jag alltid får sånt och aldrig han men han verkade tycka att det var självklart. Tydligen är jag mer "avenyn" än han.

    SvaraRadera
  2. Haha, men hur vet dem det va? För att du är tjej och 20-nånting?
    Excet ligger precis vid valand! Väldigt ungt ställe med flera våningar, var där på pams möhippa.

    SvaraRadera
  3. Nä, man undrar ju vart de får adressen eller numret ifrån. I Borås fick jag alltid fribiljett från en sjukt töntigt ställe där DJ Staffan och DJ Camilla brukade spela. På riktigt!

    Kanske är vi utvalda på något vis? Jag får även massa undersökningar hemskickade var tredje år eller nåt. Kanske vi finns i något utvalt dataregister? "Skicka all er skit här"-listan?

    SvaraRadera
  4. Haha, vilken fantasi de hade när de valde sina dj-namn!
    Vad för slags undersökningar är det? troligtvis får du dem för att du är i deras målgrupp och som ung tjej är man nog ofta det!

    SvaraRadera
  5. Haha, jag har också ett sånt kort till boulevard och fribiljetter till excet. Vilken fantastiskt utekväll vi skulle kunna ha... not! :D

    SvaraRadera