onsdag 2 juni 2010

Fail!

Åh jag är så deppig. Skulle ju sprungit blodomloppet idag men blev sjuk i måndags med feber och förkylning och det hann aldrig bättra på sig tillräckligt, och jag ville inte utmana ödet och bli ännu sämre, så jag fick stå över. Tråkigt när jag har tränat så länge och verkligen ville bevisa något för mig själv. Men det kommer nya lopp?

Fast jag är egentligen inte så hemskt nere över det, för i morgon åker vi ju till London! Tjoho! Pappa var och hämtade Amy i eftermiddags och nu packas det och städas (tyvärr) för fullt. Verkar bli riktigt varmt så egentligen kanske det inte behövs så mycket kläder, men jag packar tyvärr alltid för mycket! Man vill ju utnyttja vartenda hekto när man bara har handbagage också.

Ses på söndag kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar