måndag 1 mars 2010

whoopty do

Är så ensaaaam. Alex i Kalmar och Amy i Onsala. Ingen att prata med. Inget som hindrar mig för att sitta och spela värdelösa spel på fb, chatta på fb och författa meningslösa blogginlägg samtidigt som jag tittar på American idol. Men jag vill liksom inte gå och lägga mig än för då kommer morgondagen så snabbt och då ska man upp tidigt och jobba. Inte för att jag på något sätt tar ut mig fysiskt men min morgontrötthet sätter lite käppar i hjulet. Idag fick jag dock känna mig som en riktig supersjuksköterska! Så fort det nalkas praktiska göromål så får personalen på avdelningen något panikartat i blicken och de kommer absoluut inte hinna detta utan extra hjälp. Men se där, vem är jag om inte räddaren i nöden? Och snyggt gör jag det också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar