söndag 28 februari 2010

Söndagen är den bästa dagen

Hur råkar man egentligen radera alla sina bilder på mobilen? Åh! Jag blir så ledsen.

Lång och fantastisk helg har det i alla fall varit och den avslutades med lunch på Mother India med fina Johanna och Jon. I kväll ska jag göra banana split (bortglömd dessert!) och förbereda mig inför den kommande veckan. Är schemalagd på 48 timmar, tycker det känns lite väl häftigt, hoppas på att jag kan gå ett par halvdagar kanske. Får se om jag finner mod. Egentligen ska vi ju bara gå 35h/vecka men jag känner mig alltid så förbannat lat när jag drar bort timmar. Det är svårt att vara ambitiös student..

Det känns som att det är mycket som händer nu! Folk fyller år till höger och vänster och det är saker på gång mest hela tiden. Är det den annalkande våren kanske? I dag var första gången jag gått på stan på flera månader som jag inte frös, det var underbart! Tänk vad skönt det blir att slippa alla dessa tjocka jackor och halsdukar och vantar, och i stället kan man ha fina tygskor och tunna jackor och håret kanske t om slutar vara elektriskt? Livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar