tisdag 2 februari 2010

Uppdatering

Min bästa intervju hittills tror jag! Om allt går väl med referenser hit och dit så har jag sommarvikariat 7 juni till mitten augusti ungefär. Så nu vet man vad man ska göra i sommar då! Alltså ingen ledighet tillsammans med Alex. Ahh, studentlivet! Är det inte underbart.

Efter intervjun letade jag upp mina fantastiska gamla handledare och det var så kul att se dem igen! Tyvärr så ska min bästa jobba på annat håll under sommaren så vi går säkert precis om varandra, men man kan ju inte få allt! Började redan på bussresan hem att bygga upp en oro över hur det ska gå att jobba där och hur jag ska klara av det ena och det andra men försöker inse att det knappast hjälper till att börja stressa upp sig redan nu. Ska ju dessutom gå bredvid i 2 veckor innan jag börjar jobba "på riktigt". Men jag har en bra känsla över det här ändå, tror jag kommer trivas hundra gånger bättre på sjukhuset än att vandra runt på äldreboende och inte ha något vettigt att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar