onsdag 17 mars 2010

i bet you think this song is about you

Tiden går så fort men ändå så långsamt. Har bara en dag kvar inom psykiatrin och sen är det dags för primärvården och då måste jag ännu en gång vara ny och förvirrad och inte veta vart saker finns, vad jag ska göra och behöva lära mig massa nya namn. Men nu är det ju bara 4 veckor kvar i alla fall, sen är det dags att gå tillbaka till skolan igen vilket kommer bli smått underbart! Tur att det är ett år kvar innan jag måste ut och jobba, för alltid. Arbetsskygg, jag? Inte då! :)

Längtar så vansinnigt till sommaren nu. Livet blir så mycket lättare när det är varmt ute och man kan sitta i gräs och ha picknick och lyssna på fantastisk musik. Det är tråkigt att vara så blek och påklädd hela tiden. Men tänk om man hade en trädgård!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar