torsdag 25 mars 2010

Don't I know you better than the rest?

Mitt hundrade inlägg! ihh.

Vårkänslor! Hade det inte varit för att jag åt så många våfflor att jag nu mår illa så har det varit en allt igenom bra dag. Var på labbet i dag och fick sticka i massa människor vilket ju alltid är roligt. Sen träffade jag Johanna och fick min dos av tv-pratande och skvaller uppnått för denna veckan, det är så härligt med likasinnade! Och nu är det bara en dag kvar och så är det helg igen, känns som en otrolig bedrift att ha jobbat 5 dgr i sträck! :)

Min spotify-vårlista börjat arta sig nu också (Linde) men jag får ge den några dagar till för den är ännu lite för kort!

3 kommentarer:

  1. Haha, jag ska tåla mig några dagar till :D

    SvaraRadera
  2. Men du får också lägga uppe en tycker jag!

    SvaraRadera
  3. men det har jag ju gjort, bara förra veckan?

    SvaraRadera