fredag 2 april 2010

Home is wherever I'm with you

Nu har jag inte tid att pyssla mer med spotify, busy times framöver! Blir helt trött när jag tänker på hur mycket som kommer hända den närmaste tiden. Som det kommer sig så fyller i princip alla i hela min familj (plus pojkvänner osv) år nu i april/maj så man har inte en enda helg ledig. Och i dag fick jag reda på att Patricia kommer hit på onsdag och stannar tills på måndag så där försvinner ju också lite tid. Missförstå mig dock rätt, det kommer bli jättekul alltihopa men jag tror jag har alldeles för stort behov av ensamtid, jag orkar helt enkelt inte umgås med folk hela tiden. Förstår inte hur så många av mina vänner klarar av att gå ut varje helg och däremellan göra saker hela tiden. Det är tur att jag och Alex är precis likadana.

Så hur som helst, här kommer vårlistan!

daydreaming through another winter

Inbilla er nu inte att det är massa ny rolig musik för sånt håller inte jag på med serrni. Och särskilt vårig är den inte heller för den delen. Men bra, det är det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar