tisdag 14 december 2010

Kvällstankar

Konstruerar saker i huvudet som troligtvis inte är sant och även om det är det så är det väl inte något jag har att göra med ändå. Vill ju inte vara missunsam samtidigt som det är lätt att känna sig överflödig och fel och ja, jag vet inte. Önskar att Alex vore vaken så jag kunde få prata av mig lite och att han sklle säga att jag inbillar mig, han är bra på att ta ner mig på jorden igen. Att ha en massa tankar i huvudet som inte får lov att komma ut gör bara att de växer och tar sig otroliga proportioner som helt saknar verklighetsförankring. Ska nu försöka tänka på något helt annat, till exempel det att jag har tatueringstid 28 december! Ser så sjukt mycket fram emot det, har gett Henrik ganska fria tyglar med motivet så vi får väl se hur det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar