torsdag 16 december 2010

bakistorsdag

Julklappsköpandet gör framsteg! Men jag gjorde ett stort rookie mistake idag när jag köpte ett par grejer på Åhléns som jag 5 min senare såg på HM som kostade nästan halva priset. Dålig research! Börjar också bli lite orolig över Alex julklappar, den ena skickades för oroväckande lång tid sen för att inte ha kommit fram, den andra har jag inte hört ett knyst av. Men det är ju en vecka kvar så jag hoppas på det bästa!

Hela dagen har för övrigt varit extremt fördröjd. Vi var ute igår några stycken från klassen och drack öl och tog lite jullovsfarväl. Kom hem vid ett men kom inte i säng förrän halv tre. Vaknade några gånger under förmiddagen men kände mig allmänt risig och trött så gick inte upp förrän halv tolv! Herreguud, tur att man har en hund som numera alltid stannar kvar lite extra i sängen och myser efter att man gått upp. Ingen stress där inte. Det blir ändå så himla tydligt varför jag går ut så sällan, jag kanske inte blir så vansinnigt bakis men allt blir bara så segt och förstört dagen efter. Men ibland är det kanske värt det, som i går! Otroligt trevlig kväll med bara fina människor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar