söndag 12 december 2010

Hej lediga dagar!

I morgon har jag mitt sista seminarium för terminen. Sen har jag bara en föreläsning och en hemtenta kvar att skriva innan det är jullov! Den här femte terminen har varit den slappaste på hela programmet. Ok det var kanske lite mer i början men vi har aldrig någonsin haft så lite föreläsningar som nu! Det har mest varit seminarier och grupparbeten och hemtentor och är man lite effektiv kan man få färdigt de där arbetena i god tid och sen njuta av ledigheten, om man hamnar i rätt grupp dvs. Och eftersom jag läste min valbara kurs parallellt med en annan så har jag inom en väldigt snar framtid jullov! Ända fram till 16 januari!!! Crazy. En månads ledighet alltså. Vet knappt vad jag ska göra av min lediga tid som är helt utan måsten? Jag ska visserligen jobba en del men det är bara 2 dgr/vecka så det är ju inte direkt ansträngande. Ska försöka köra mycket bil också! Tänk om jag kunde få körkort innan sommaren, vilken otrolig lyx och herregud äntligen. Förstår inte varför jag var så dum och inte började köra redan i gymnasiet. Jaja. Bättre sent än aldrig kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar