tisdag 12 oktober 2010

The spirit catches you and you fall down

Åh, nu har jag fått gjort nästan allt på min lista! Förutom att boka klipptid, men jag tror det får vänta tills nästa månad. Tyckte att jag hade absurdt mycket pengar denna månaden men de har lyckats gå åt på något sätt.

Jag måste förresten också boka tatueringstid! Fick ju ett presentkort av Alex i sommar men det har bara inte blivit av än, men gud vad roligt det ska bli! Känns himla längesen sen sist, vilket det också var, 7 år sedan. Vad tiden går fort.

I morgon kommer Patricia till Sverige, för gott! Känns jättemärkligt. Hon har ju bott utomlands i säkert 10 år, nästan samma som Paméla, bara jag som har hållt mig kvar i Sverige. Men det ska bli så roligt att ha henne och Graham lite mer tillgängliga än bara ett par gånger om året! Nackdelen blir väl det att man inte har någon ursäkt att åka till Edinburgh och bo gratis men det finns väl kanske vissa övervägande fördelar! :)

Ska bli otroligt intressant att introducera Amy för Dylan och Marley, ojoj. Två bossar och två bolltokiga. Hoppas det går bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar