onsdag 20 oktober 2010

onsdag.

Åh nu har jag hamnat i någon slags koma igen. Har inte så mycket tid i skolan just nu pga extremt mycket inlämningar och lite seminarier och jag kommer ingenstans. Det är väl mest det att jag inte ens vet hur jag ska börja, jag känner mig totalt vilsen. Och i stället för att styra upp saker och ting så spelar jag spel på facebook och läser böcker som inte har det minsta att göra med konflikthantering och förbättringsarbete. Får väl trösta mig med att jag åtminstone har läst ut boken för kvällens litteraturseminarium..

Funderade på att springa Aidsloppet men har lyckats dra på mig något väldigt märkligt. Var ute och sprang i lördags förmiddag då jag fick lite ont i högra höften så jag tänkte det var bäst att gå hem. Det gick väl nästan helt över och jag åkte sen på Moas 25-årskalas där det var mycket dans och sittandes på golvet (som i efterhand kanske inte var så lämpligt). När jag senare hoppade av spårvagnen för att gå hem så kom det tillbaka, höftontet, och jag fick verkligen släpa mig hem. Hela söndagen hade jag löjligt ont och gjorde inte mycket mer än att försöka hasa mellan soffan och köket ett par gånger. Nu har det nästan gått över helt, eller det gör iaf inget ont längre men jag tänker att det kanske inte är jättebra att ut och springa på ett tag. Har därför tagit upp gymmandet igen! Och det bästa är att de har skaffat en pingisbord nu och det är ju sjukt kul. Kanske inte så mkt träning, men ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar