fredag 29 oktober 2010

ja det här var ju inte igår direkt!!

Och jag har missat så mycket att skriva om! Men jag nämner bara det viktigaste: tv-inspelningen av På spåret, ahhh det var så roligt och fantastiskt och jag älskar Kristian Luuk, på riktigt. Önskar att det fanns ett program för icke-kändisar och att jag och Alex skulle vara i samma lag, vilket vinnande koncept! Jag gissade givetvis rätt jättesnabbt hela tiden.

Mmm så de så.

I dag har ju annars varit en otroligt givande dag. Gick upp halv sju och duschade och fejade innan skolan. Vansinnestrött och funderade på att stanna hemma men så kickade det dåliga samvetet in. Stressar iväg, ösregn och allmänt pissigt väder. Står utanför föreläsningssalen alldeles för länge utan att någon lärare kommer. Tänker att eftersom det är föreläsare utifrån kanske den tror att vi tillämpar akademisk kvart och fortsätter hoppas att man inte har gått upp helt i onödan. Men jodå visst hade vi det. Så det blev frukost och prat om c-uppsats i stället och nu vet jag kanske vem jag ska skriva med och om vad! Himla bra (så ok, lite givande då..)

Sen gick jag hem, fick superskoskav och nu är jag här. Lite blöt men ganska nöjd! Ikväll blir det middag hos Johanna och jag bringar förrätten, blir intressant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar