måndag 18 januari 2010

Johnny, are you queer?

Allra käraste syster är i landet och jag och Alex har därför varit hemma hos mina föräldrar hela helgen. I lördags firade vi lilla julafton och jag fick en supertjusig underkjol, precis den som jag önskat mig. Annars har det druckits kopiösa mängder öl och vin, spelats sällskapsspel (där "fucking swedish games" hördes ungefär vart femte minut :)) och tagits långa promenader i snålvind och vinterväder. Mysigt med andra ord! Idag är Patricia, Graham och Alex och åker skidor i Hestra, jag fick snällt stanna hemma och gå till skolan i stället. Känner att jag inte riktigt kan hoppa över så mycket som jag skulle vilja då det här ju faktiskt är våran sista vecka teori innan termin fyras mastodont-praktikperiod fortlöper i 12 veckor. Först ut är HSV där jag ska gå med en distriktssköterska som jag hoppas kommer få göra bara de mest spännande sakerna(!) och jag fick precis reda på att dagtid betyder 8-4, fantastiskt! Och eftersom jag planerat att cykla dit så hoppas jag verkligen att det inte blir kallare än vad det är nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar