söndag 10 januari 2010

It's the end of the world as we know it

Åh vilken helg, och vad glad jag är att den är över. Lyckades i fredags med bedriften att svika en av mina bästa vänner och ha världens bråk- och gråtkalas och tro att hela världen skulle gå under, vilket den nästan gjorde. 2010 års lesson learned så att säga; lägg dig aldrig i sådant du inte har något med att göra. Karma slog dock till mig direkt då jag somnade på bussen hem och blev tillsagd av busschauffören vid ändhållplatsen. Underbart.

Men samma kväll hände däremot en ganska fantastisk sak för hur liten är inte världen osv.. Sitter på Kellys och börjar prata med en kille som visar sig vara från Skottland, vi pratar lite om att min syster bor där med sin pojkvän och ja, tro fan att det är Grahams kusin! Var helt säker på att han skämtade först och jag ställde till med världens korsförhör men nej du, det visade sig vara den fulla sanningen. Så nu har man träffat ännu en i släkten Clark, ett mycket trevligt möte indeed!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar