tisdag 5 januari 2010

All at once

Nu är det snart dags för skolan igen då. Fick ett otrevligt meddelande från Csn idag om att jag inte har tagit poäng tillräckligt för att få studiemedel den här terminen, vilket ju var lite tråkigt men har sina naturliga förklaringar. Kom så klart på att jag har glömt att skicka in lapparna från praktiken så bara där har ju 9 poäng försvunnit. Sen har jag en tenta som inte är gjord än plus b-uppsatsen på även den 9 poäng som inte är redovisad än. Även om det inte är något att oroa sig för så blir jag lite stressad. Och apropå stressad så vet jag inte hur den här veckan kommer bli, b-uppsatsen på torsdag morgon som inte känns helt bra och sen tenta i vätskebalans på fredag som jag inte ens har hunnit kolla på än. Men det får bli som det blir..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar