torsdag 26 november 2009

Så.Trött

Hur ska jag någonsin orka ta mig an ett heltidsjobb? Denna praktiken sliter ut mig!
Men roligt är det. Idag fick jag se ett av de mest brutala sår jag någonsin sett eller trodde kunde finnas. Jag kunde liksom inte riktigt greppa vad det var jag såg och hur det kunde ha blivit sådär. Spännande avdelning indeed. Var även nära på att svimma idag. Hann inte riktigt äta innan jobbet och så skulle vi sätta en v-sond som krånglade och vi fick göra om och leta och gå fram och tillbaka innan vi lyckades. Kände någonstans halvvägs att jag var så fruktansvärt varm, och inte blev det bättre av att ha ett plastförkläde och trånga handskar heller. Strax därefter började jag kallsvettas och bli yr, tog ett glas vatten vilket inte hjälpte överhuvudtaget så jag fick sätta mig ner på en stol och titta på. Bäst att äta lite innan jag ska till operation kanske?
Hade förresten utvecklingssamtal nu när jag kommit halvvägs och hjälp vad det var läskigt. Omringad av mina två handledare och med min huvudhandledare aka chefen framför mig. Vi skulle utgå från en mall där jag först bedömde min insats i olika "moment" eller kanske snarare situationer och sen skulle mina handledare göra detsamma. Som tur var så var vi ungefär på samma nivå men det var ändå jävligt jobbigt och jag var tvungen att komma med exempel på tillfällen när jag varit med om det ena och det andra. Även om de verkade nöjda med min insats hittills så ser jag ändå inte fram emot det slutgiltiga bedömningssamtalet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar