måndag 23 november 2009

kan det inte sluta regna snart?


Sovmorgon idag, eller jag är ju egentligen helledig från jobbet men tyvärr måste jag dra mig bort till skolan snart, har handledning och sen grupparbete och vem vet hur lång tid det kommer ta? Inte så peppad! Det skulle för övrigt inte förvåna mig om halva gruppen inte dyker upp och har "glömt av" det. Vi får väl se.
Denna veckan ska jag gå med min andra handledare, blir lite kul! Gillar verkligen hon som jag har gått med nu men det är alltid intressant att märka på skillnaderna i hur de jobbar och vad de tycker är viktigast. Undrar dock om hon verkligen går fulltid för det är ett oförskämt bra schema! Eftersom jag bara ska jobba en helg av alla sex veckorna så blir det ju också så att jag inte går 5 dagar i veckan vilket ju inte gör så mycket då vi bara ska gå 35h/vecka men ibland undrar jag om jag verkligen kommer upp i det? Men några timmar hit och dit är kanske inte så viktigt utan det är väl mer helheten det handlar om antar jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar