måndag 26 januari 2009

måndag

Nu har den första censuren ägt rum! Jag kände att ett visst inlägg förstörde hela bloggen och jag har inte så mycket sympati över för notoriska gnällspikar så nu är det borta. Ny start.

Något som känns segt just nu är att Alex tog med sig sin dator till Stockholm vilket betyder att jag inte har någon musik att lyssna på (ja jag vet att det finns riktiga skivor också), jag kan inte spela betapet (älskar) och jag kan inte fixa Linas födelsedagspresent. jag hade en sån otroligt bra idé men det gick ju i stöpet så nu måste jag komma upp med något nytt innan onsdag morgon. Älskar att köpa presenter till andra men det är ju samtidigt så svårt! Man vill ju att det ska vara något kul samtidigt som det är personligt.
Det är förresten så roligt att jag som alltid bara haft äldre kompisar nu har ett helt gäng av yngre sådana. Lina fyller 21 på onsdag och är således 4 år yngre än mig och det märks knappt! Det finns ju någon slags magisk gräns när man inte märker åldersskillnader längre, är det efter att man slutat gymnasiet?

1 kommentar:

  1. det är nog nångång där. eller när man är fast i samboträsket. själv känner jag mig som trettiofem typ...

    SvaraRadera