lördag 6 november 2010

Inser mig besegrad

Alltså, det här med att Patricia har flyttat hem och träffar Oskar hela tiden och därmed tar över tronen som favoritmoster är inte helt ok! Det är bara tisa hit och tisa dit. Förstår iofs varför, hon är mycket bättre på att leka med barn än vad jag är.
Jag ska satsa stenhårt på nästa barn i stället!

Tycker annars att november är ganska innehållsrik. Händer saker varenda helg och det är mycket att greja med i skolan. För en gång skull är jag dock ute i god tid och allt till nästa vecka är princip färdigt! Ska bara läsa ut en bok till kvällskursen också men det ska jag nog lyckas få ihop. Och plugga på lite inför seminarierna. Men skrivandet är färdigt iaf.

Snart är det dags att åka till Onsala och äta middag med hela familjen, Graham är ju här nu också så det gäller att passa på! I går var vi hos mormor för lite försenat födelsedagskalas. Lilla mormor. Men hon verkar må ganska bra tycker jag, trots omständigheterna. I går hade vi inte med Amy och mamma och pappa hade inte med sina hundar så det var "bara" tre stycken, i kväll blir det fantastiska 6.. Herregud dårhus.

2 kommentarer:

  1. 6 hundar är vardagsmat hemma på landet ;)

    SvaraRadera
  2. ja fast era hundar bor ju alla ihop! och tänk att det är en tvååring där och röjer också :)

    SvaraRadera