måndag 29 november 2010

betapet

Har tyvärr tagit upp mitt betapetspelande igen. Älskar det men det är ju så tidskrävande, trots att jag bara spelar hets. Hur som helst, i går blev jag anklagad för att fuska också! Alltså jag är fortfarande upprörd. Och det löjligaste av allt var anledningen till varför han trodde att jag fuskade; ett drag med ordet vurma. Ett helt vanligt ord eller? Kanske inte ett man använder var dag men ändå, är man över 15 borde man veta vad det betyder. Ja, han frågade i alla fall därefter vad vurma betydde, och att jag inte skulle googla det först (ehhhh jaja) men då jag spelar hets så prioriterade jag inte att svara på hans fråga först utan gjorde mitt drag och då antydde han att jag omöjligen, som 86:a, (redan där fel ute) knappast hade kunnat spela så många matcher och vunnit så stor andel av dem och sen fortsatte det. Blev så jävla irriterad, tur att jag vann i slutändan. Det var väl där skon klämde, att som manlig spelare född 72 bli slagen av mig, en ynka 84:a. Kanske dags att jobba lite på självkänslan.

För övrigt, varför skulle det vara fusk om jag inte visste vad vurma betydde? Jag chansar ibland på ord jag inte känner till och ibland går det ju faktiskt vägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar