tisdag 3 augusti 2010

Livliga fantasier

Ok, ett litet tips bara: Ligg aldrig ensam hemma och läs Hypnotisören, åtminstone inte sådär 140 sidor in i den. Ända sen vi köpte Amy har jag inte känt mig ett dugg mörkrädd men i går var jag så fruktansvärt nervös och rädd. Egentligen hade jag tänkt släcka vid ett men halv tre låg jag fortfarande där och vände sida efter sida. När jag väl bestämde mig för att sluta läsa var jag så vansinnigt uppe i varv och verkligen stressade upp mig själv med alla konstiga ljud jag hörde. Till råga på allt var jag tvungen att gå upp på toaletten, ut i mörkret med andra ord. Tog med mig hunden ut, som fick springa före och kolla läget. Men det värsta var sen när jag gick tillbaka till sovrummet och Amy låg kvar ute i vardagsrummet och hon börjar morra åt någonting. Herre min gud. Vågar jag ens berätta att jag var tvungen att ringa Alex mitt i natten också? Vad nu han kunde göra på ett tåg mitt ute i skogen..

Ska i väg och jobba om ett par timmar, är absolut dödstrött. Blir nog en rolig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar