söndag 20 december 2009

walking in a winter wonderland

Hade min sista dag i torsdags och den kunde inte ha blivit bättre! Sjukt mycket att göra så jag fick hoppa in lite här och var och göra massa saker som jag inte fått tillfälle till tidigare och allt gick så himla bra. När jag sa att det var min sista dag så var det flera som trodde att jag var i termin sex för jag kunde så mycket, yey me! Hörde mig för lite grann om ev sommarjobb också och det verkar väl inte helt omöjligt så det känns ju bra, alltså inget mer äldreboende.

Nu är jag i Kalmar där det är totalt vinterväder. Det är nästan så att jag aldrig har sett så mycket snö förut, åtminstone inte i södra Sverige. Amy är heltokig och rullar sig vartannat steg eller dyker i snön, det gäller att hänga med. Men nu ska vi snart åka hemåt igen, typiskt att behöva gå till skolan i morgon, men efter det blir det jullov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar