söndag 6 februari 2011

Vad som göms i snö kommer upp i tö

Tänker att det mest är ett ordspråk för hemligheter som alltid kommer fram, förr eller senare, men häromdagen så fick det en helt ny innebörd! För flera år sedan köpte jag en ansiktsspray från dermalogica som jag senare har använt som vattenspruta till när Amy skäller på andra hundar (obs mycket effektivt!) och gick alltså alltid runt med den i fickan. Men så i höstas någongång så upptäckte jag att den inte längre fanns där. Kunde inte komma ihåg när jag hade använt den senast och fick väl acceptera att det var borta, för gott. Jag försökte med andra små sprayflaskor men trycket i dem var så värdelöst att jag fick sluta med det helt. MEN! Så när vi var uppe i skogen i förrgår och lekte med pinnar så bara ligger den där framför mig, helt intakt och fylld med vatten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar