torsdag 1 oktober 2009

dåligt samvete



Är det något jag verkligen ogillar med att plugga så är det dessa evinnerliga grupparbeten man tvingas medverka i hela tiden! Jag jobbar betydligt snabbare och bättre ensam och man slipper slösa en massa tid i skolan där man hälften av tiden ändå bara pratar om massa andra grejer som rör allt annat än arbetet. Som det vi håller på med nu där min del har varit färdig jättelänge medan de andra har släpat efter, och bara för det så ville de ses i skolan idag och "få allt gjort" och jag förstår verkligen inte min roll i att vara där. Jag har ju redan gjort färdigt mitt och vad blir bättre av att vi ses, kan vi inte bestämma över den webbportal vi använder och sen göra det vi behöver enskilt? Nu lyckades jag iofs krångla mig ur det men det ger på köpet ett dåligt samvete trots att de efter mötet kommer skicka vad de vill att jag ska fixa, vilket säkert kommer vara betydligt mer än om jag hade närvarat vid mötet, men det är kanske smällar man får ta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar