söndag 11 oktober 2009

11/10/9


Nu har jag snart varit sjuk i en vecka, när är det nog? Jag tycker inte om att gå runt och egentligen inte göra någonting bara för att jag har halsfluss(?). Hundpromenaderna är ungefär det jag orkat med. Men hela kommande veckan är det heldagar i skolan och äntligen något intressant ämne så nu får det till att försvinna.
Men nog om mig.

Världens bästa Alex tog körkort i fredags! Vi är så så glada och nu väntar vi bara på att papperna för bilen ska komma så vi kan köra lite också! Vi kommer visserligen inte att ha kvar forrden så länge då vi har för avsikt att skaffa en aningens mer hundvänlig och nyare bil men den kommer bli bra för nu. Det känns som att allt blir så mycket enklare när man har tillgång till bil, ser framförallt fram emot nästa sommar och att jag förhoppningsvis också har körkort då! Man vill ju inte vara en som sitter hemma och väntar på skjutsen hela dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar