fredag 10 juli 2009

hejhej


5 dagar kvar att jobba! Hittills har det väl gått ganska smärtfritt men det ska ändå bli skönt när det är över, det känns som att jag jobbar hela tiden och inte har någon tid över varken till Alex, Amy eller mina vänner. Men om en vecka är jag fri!
Idag har för övrigt varit en fantastisk dag! Jag hälsade först på Lina som precis flyttat in i sin nya studentlägenhet som var jättefin. Där fick jag hemlagade chokladbollar, te och ett par fantastiskt fina skor som var för stora för henne! Lyckan! Jag ska lägga upp en bild så fort jag hittar kamerakabeln, skorna är underbara. Efter ett tag så gick vi till biblioteket där jag lånade Dr Jekyll & Mr Hyde och Myggor och tigrar och sen gick vi lite på stan och jag gjorde några fantastiska fynd på hm! Bra dag helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar