onsdag 13 maj 2009

Grattis söta Clara!



Har varit på ettårskalas i Kungälv idag hos Linda och Fredrik (-fredrik). Det var jättemysigt och livligt(!) och jag glömde ta något kort på födelsedagsbarnet men jag kan intyga att hon är ett gulligt litet charmtroll. Hoppas hon får det roligt med Tiger.

Och nu har jag haft min första körlektion idag också! Det var kul men otroligt nervöst. Jag trodde jag skulle få börja köra på en parkering men inte då, vi var ute på vägen direkt! Dock en liten en. Det gick hur som helst riktigt bra! Jag fick ett motorstopp men annars hade jag tydligen väldigt bra känsla för kopplingen. Yes! Nästa gång kommer han säkert tvinga ut mig i trafiken, huuu... tyckte det var tillräckligt otäckt med två möten på min lilla villaväg i lunden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar