måndag 9 mars 2009

9/3-09


Det går lite dåligt med bloggandet, har som inget att berätta. Men om en vecka är det dags för Vfu och då lär det ju hända litegrann! Har nu på skolan äntligen gjort min första venprovtagning på en riktig människa och det gick jättebra så nu vet jag iaf att jag kan, även om det nog kommer vara lite skakigt när man kommer ut och ska bedömas. Själv har jag ett enormt blåmärke efter att Maja tränade på mig. Jag är dock inte helt säker på varför det blev så illa eftersom det såg ut som att hon gjorde allt rätt, även om hon fick gräva lite efter kärlet. Jag får väldigt mycket konstiga blickar och det är många som undrar vad som har hänt! Roligt roligt. Ska försöka fixa en bild för det är nästan lika starkt lila/blå som det var i torsdags när vi tog det. Imorgon ska vi träna på Pvk, spännande!

Men hallå, nu kom jag ju på! Vadå inte hänt något.. jag var på dop igår ju. Det var dags för min systers lilla Oscar och jag var gudmor och allt. Fick nästan kramp ett flertal gånger då vi var tvungna att stå upp och jag skulle hålla den lille krabaten med bara en arm, otränad? Jag?
Det var hur som helst en upplevelse även om jag nu är än mer övertygad om att jag aldrig kommer döpa mitt framtida barn.

2 kommentarer:

  1. Inget dop alltså? Då blir det ju mindre paket = ) Kalaset jag skrev om var hos min kusin i ödsmål för hans tvååriga Erik. Har du tänkt på att du snart fyller 25?!

    SvaraRadera
  2. det är meningen att du ska svara på dina kommentarer i din egen blogg ju! :)

    nje inget dop. känns dock som att det blir paket så att det räcker och blir över ändå! hehe

    yes 25 minsann, det är storslagna planer på gång!

    SvaraRadera